eftermiddag

igår startade andra kursen och man känner paniken och stressen bara väller över en just nu. kursen kommer vara intensiv och innehålla praktik, känns som om man inte har tid med praktik eftersom man ska skriva ett så bra examensarbete som möjligt.. buhu stress är inte min starka sida det låser sig totalt för mig när den jävla känslan kommer. men jag är glad att jag inte skriver själv det skulle inte gå för fem öre! så tack Ida för att du är i mitt team :) idag är det skola igen men på eftermiddagen, en föreläsning av skolverket som håller på ända till halv fem men det kommer nog bli intressant! mer idag ska jag läsa till examensarbetet och betala litteratur :/ mindre kul!


Elin

Hej min fina vän! Allt bra? Jag tänkte fråga dig om en liiiiten tjänst med min blogg ;) Tänkte om du bara kunde hjälpa mig med att byta färg på bakgrunden och all text? Behöver lite förnyelse :) Bara färgerna alltså... Eller är det jättekrångligt? Tänkte fråga iaf, bara att säga nej om du inte orkar eller har lust :) Puss&kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?