check

då var en tenta avbockad på helvetesveckan bara att börja med nästa samt förbereda sig inför redovisningen som äger rum imorgon är så opepp och omotiverad så redovisningen kommer bli så dålig men orkar faktiskt inte bry mig. tentan kändes i alla fall okej, så jag hoppas hoppas verkligen jag klarar den skulle vara så skönt! å jag fick ett så lättande besked idag om att jag får studiemedel, jag trodde inte ja skulle få de eftersom inga poäng har kommit in osv. men fick besked idag, så himla lättande jag slipper leva på Anton :) & så fick jag min efterlängtade bok, så den här dagen känns himla bra må jag säga. 


(jo jag vet att jag ser ut som jag vet inte vad,
men har man skrivit tenta och klivit upp tidigt så pallar man bara inte) 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?