check 3

och nu är den tuffaste veckan slut. idag skrevs den sista omtentan för denna gång och det kändes dock inte så jättebra.. så vi får se hur det går. idag städade jag och Anton även ut julen.. "nu är glada julen slut slut slut"! ganska skönt måste jag säga fast visst är det mysigt med julstjärnan men det är nog den enda jag kommer sakna haha:) nu går vi mot ljusare tider och sommaren och värmen kommer allt närmare, yey! idag är bilen på verkstaden igen och förhoppningsvis får vi värmen tillbaka i bilen men kommer dock ta flera dagar,  får räknar med 4-5 dagar buhu. så jag får promenera till jobbet både imorgon och på måndag det är dock inte så kul .. eftersom det tar en evighet att gå, känns det som i alla fall. men tacka vet jag musik det gör allting lite lättare och lite snabbare.



Elin

Bra kämpat denna tuffa vecka gumman <3 Du är sååå duktig!! Puss&kram



URL:


Ida

Åhh va fint.. mitt hjärta som du fick av mig passar verkligen in :)



URL:


Patricia



URL:


Anonym

Ja Ida den är en favorit här hemma ska du veta! Vi gillar den skarpt :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?