check 2

jösses va trött jag är. klev upp tidigt, för tidigt och drog till bussen och åkte till E-tuna för att spendera mina dyrbara timmar i skolan. skolan har planerat denna vecka fint och bra, inte! inte för oss som har två omtentor att skriva denna vecka, skolan la också in redovisningen vi utförde idag om vårt grupparbete..  och som sagt var jag så omotiverad och redovisningen gick okej, men inte helt bra! men inget att göra åt. efter en små dryg heldag i skolan var det bara hem och slänga fram matteböckerna igen och plugga för nästa tenta..som ska skriva imorgon bitti blää. ibland förstår jag inte hur MDH tänker, men ibland lyckas dom ställa till de, heja heja. så imorgon blir det en tidig morgon igen och på sitta i en jävla sal och skriva tentan .. buhu! 

haha min underbar säng under pluggandet..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?