helg!

den här veckan har bara sprungit iväg, jag hann inte riktigt med. å nu är det fredag igen, gillar de! fast kvällen kunde ju varit roligare än vad den varit och kommer va, Anton jobbar kväll så han kommer hem inatt när jag sover, inte kul! men sånt är livet. imorgon ska jag jobba så det ska bli skönt att få något att göra ;) efter jobbet ska jag hem och tokmysa med min underbara Anton framför melodifestivalen! jag är så taggad för denna festival men jag fattar inte hur det gick till, jag har aldrig varit något riktigt fan av de men nu längtar jag liksom till imorgon kväll, riktigt konstigt! och lite läskigt, är detta ett tecken på att jag börjar bli gammal? haha vilken tanke, bara för att man är gammal måste man gilla melodifestivalen vet inte riktigt vart jag fick de ifrån men jaja. annars idag då har jag varit på föreläsning och senn jag kom hem har disken fått sig en omgång och ICA haga ett besök och har nu ett glas coca cola i handen mitt fredagsmys:) nu: "på spåret" & coca cola!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?