gammal?

känner mig som en gammal tant, har så ont i min rygg så jag klagar smått hela tiden och åmar mig som en annan lite kärring men men sånt man får ta ibland helt enkelt, acceptera att man blir gamlare! idag är det alla <3 dag och den firas inte med pompa och stå precis, blev lyxfrukost och några kärleksfulla ord lite då & då haha. bara att Anton är ledig idag är ju bonus och lycka ett extra plus är att solen är framme och gör en lycka mitt i all stress och måsten med skolan den gör det lite LITE enklare. i helgen var vi en sväng till Dalarna och hälsade på, väldans trevligt! min helg har varit bättre än bra nu är man hemma igen och verkligheten också men det här kommer nog gå bra. idag ska jag försöka hinna med plugga lite matte, läsa till examenarbetet även pyssla om mitt hem och träna!... mer tid på dygnet tack!


mina nya vår&sommarbrills


Emelie och Angelica

Hej!

Skulle du vilja vinna ett presentkort värt 100 kronor i en valfri affär? Kolla då in vår blogg och var med i tävlingen, endast genom att gilla en kommentar!



Ha det bra!



URL: http://eaamw.blogg.se/


Elin

oh darling, min blogg är jättefin nu tack vare dig :) tack så hjärtligt min skatt <3 verkligen hur snällt som helst av dig, tack tack tack! Puss&kärlek



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?