examensarbete.

jag vet att jag tjatar om att jag snart är klar, men stunt i de. tänk att jag snart är helt klar med min utbilning. det är så coolt men samtidigt skrämande, är jag verkligen redo kan jag verkligen detta? har jag egentligen lärt mig något? haha så konstigt att tänka sig att förhoppningsvis i sommar eller efter sommarn har jag ett jobb, de jobb som ajg pluggat till i tre½ år helt galet! men samtidigt som det är skrämande är jag otroligt stolt att jag kommit såhär långt i alla fall, ska inte hissa flagan för tidigt haha allt kan hända fortfarande. men med tanke på min dyslexi som jag fick i början av denna utbildning så känns det ofattbart, inte trodde jag att de skulle funka eller att jag ens skulle klara en tenta men jag har gjort det. jag har klarat många tentor utan större problem fast okej visst har det uppkommit problem det ska jag inte sticka under stolen med men jag har ändå tagit mig igenom det som varit jobbigt och kännst omöjligt men vill man så går det! jag har en del kvar att klara av men det ska bara funka, jag ska klara dom där jälka matte-tentorna! men nu när examensarbetet igång och det är mycket som ska in i huvudet och helst ner på datorn.. men jag har världens bästa medarbetare gällande detta arbeta så det kommer gå jättebra <3


Ida

Åh Va gullgi du är <3 Vi är det bästa teamet.. Det här kommer gå galant :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?