Direkt från min iphone

Japp jag älskar min iphone kan inte gå utan den, måste alltid ha den nära mig så jag kan, blogga, facebooka eller bara kolla nyheterna så praktiskt och så bra haha! Idag var det skola hela dagen fick till och med äta lunch på bussen för att dom lagt schemat så konstigt tack för de. Nu ikväll fick vi ett mindre kul besked fast i sig är det bra, våran resa till Egypten är inställd! Alla resor dit är nu inställda och flygen drar igång igen efter de. 29/4 som de ser ut nu i alla fall! Så jobbigt att de blev som de blev men inte kul att vara där heller när det är sånt här kaos! Så nu har vi kollat runt på andra resmål och har nog hittat ett eller två men vi vet inte ska höra med Fritidsresor om vad som händer nu och vad dom säger innan vi gör annat.. så de är bara att vänta och se. Imorgon är det skola igen och hela dag igen, suck. Men har varit duktig och läst på de vi ska ha läst och nu äntligen faller böckerna mig och innehållet i morgondagens lektion! Så jag ser fram emot de haha. Imorgon bitti ska bilen in på verkstaden IGEN!! Japp ni läser rätt bilen är fortfarande inte lagad och imorgon ska dom fan laga den! Vi har krävt en låne bil denna gång så de är ju skönt att kunna ta sig överallt i alla fall eftersom bilen kommer säkert vara inne där en vecka drygt .. smått irriterande att de aldrig blir bra men nu håller vi tummarna att de blir bra:) även att jag klarar matten som förhoppningsvis kommer imorgon! Nej nu är det godnatt!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?