det går åt helvete nu..

matte-resultatet var inte det minsta kul. så otroligt besviken, det kändes bra efter tentan men icke.. ännu ett till u till högen.. och inom kort kommer en till att läggas till högen, PISSPOTTA! nästa vecka kommer nämligen nästa matte-resultat och de kommer visa samma resultat som idag för den gick inge bra alls.,. jag orkar inte det här, känner bara stressen kommer över mig som en stor våg & suger musten ur mig. fan fan fan ! det är för mycket nu hur fan ska det här gå till?? hur mycket kommer jag klara av, hur mycket mer kan jag bära. jag är så himla liten och svag just nu, :´(


Elin

Min älskade vän... Usch va jobbigt och tråkigt =/ Önskar jag kunde göra något. Men kom ihåg att du är världens bästa Patricia, du klarar ALLT <3



URL:


Ida

Lilla vännen.. Du klarar det! Vi gör det tillsammans! Försök att tänka positivt! Vi fixar det tillsammans <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?