aw stackars

försökte mig på ett nytt inlägg från iphonen nyss men det ville sig inte, det blev för mycket för mig och fingrarna, för mycket koncentration att skriva så ni fattade. så jag provar igen fast genom datorn denna gång.. hade min omtenta idag i matematik (därav min koncentrations bristen) och det känns bra, men vågar inte hoppas för mycket eftersom det kändes bra förra gången med och då gick det inte bra men håll tummen för mig nu! efter jag kom hem från skolan nu i eftermiddags hittade jag min sambo utslagen i sängen, i hög feber och frossa min stackars älskling. jag har visst smittat han.. buhu. jag åkte på feber i måndags och i tisdags var jag utslagen och borta.. det var hemskt. kunde knappt kolla utan bara låg i sängen och sov mest hela dagen. men nu är jag på benen men med förkylning och hosta men nu är det som sagt nästa som är utslagen så våra planer för helgen är inställda, blir att ta det lugnt och ta hand om min finaste <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?