Välkommen till teknikskadade familjen!

Igår flyttade en ipad2 in till oss, hoppsan. En julklapp till oss båda, här hemma kör vi Apple rakt igenom, inga krusiduller äkta vara :) Vi är riktiga tekniknödar och de inkluderar även mig måste jag säga! Paddan som jag kallar den kommer följa med till Thailand fullproppad med film och serier så de räcker vägen dit, vägen hem och självklart därnere, kommer bli toppen bra:) På tal om Thailand så är det drygt två veckor kvar bara!!! Sjukt vad tiden går fort, längtar som en galning ska bli så nice att åka :) Annars då? Hmm jag jobbar på som vanligt, det är väldigt få barn på jobbet just nu så de blir korta dagar vilket gillas! På lördag är det nyårsafton som ni alla vet haha konstigt annars, blir en lugn kväll med middag och ett glas rött och skumpa vid tolv. Mysigt att det bara är jag och min käraste! Nä nu ska jag pilla vidare på våran padda. Ps. Tipsa gärna om en bra film! Puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?