typiskt

slutade tidigt idag vilket var väldigt skönt, var så otroligt trött idag kan vara någon förkyning på gång. inte så konstig med tanke på att man pussar och kramar om snoriga barn varje dag så det vore konstigt om jag inte blir smittad. igår var det lucia och självklart hade vi luciatåg med barnen, så otroligt duktiga var dem, en riktigt mysig eftermiddag. imorgon är det torsdag och sista arbetsdagen för veckan i alla fall för mig, för tidigt på fredag åker jag och Ida mot arlanda och flyger till Tessan i Madrid! kommer bli så himla kul och mysigt. får se vad hon hittat på för aktiviteter :) bilder kommer efter helgen. så konstigt att det bara är en vecka kvar till julafton efter vår hemkomst! underbart. egentligen tänkte jag baka julgodis idag men vet inte riktigt varför det inte blev så.. velade som tusan när jag åkte från jobbet och nu sitter jag här och ångrar att jag inte åkte och handla allting som behövs sså typiskt mig.. suck. kanske ska tänka om och ge mig ut och handla in allting (!?) shiot vilket ilandsproblem.. herregud!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?