ops!

här var det längesen jag uppdaterade. har haft fullt upp med annat eller inte haft internet för att kunnat/orkat uppdetera helt enkelt. som ni läst tidigare har jag spenderat min sommar både på öland och gotland i år! började min semester med öland, hade en väldigt trevlig åktur med fina Matilda ner hela vägen, väldigt skönt med sällskap så man höll sig vaken och hade kul efter vägen hehe. när vi väl kom fram blev vi varmt bemötta av familj&släkt som väntat på oss :) jag och Anton hade några dagar tillsammans med dom sedan blev vi helt ensamma resterande vecka, då vi åkte på utflykt till raukarna och tog långa pomenader!

i slutet av den veckan drog vi sedan vidare till gotland och hade en kväll ensamma innan Peter & Evelina skulle komma, så vi tog de lugnt första dagen på gotland, det öste ner regn och blixtra och åska så det blev pizza sen en öl på ett ställe sen hem i djupa pölar. sen kom Evelina och Peter och vi åkte till vårt boende som vi bokat, en källarvåning i ett familjehus, familjen var super gullig och stället var jätte fräscht! vi hyrde tandemcyklar så vi kunde ta oss ner på stan och lite så, ganska svårt i början speciellt när man sitter back, man har ingen kontroll alls :) en dag drog vi iväg på utflykt med cyklarna och såklart får jag och Anton punka! men som tur var fick vi hjälp haha. den dagen cyklade vi cirka tre mil, heja oss! i detta inlägg kommer inga bilder läggas upp, de kommer troligen i ett senare inlägg när jag orkar lägga in dom :P men gotlands veckan var bra, vi är nöjda och hade trevligt. vi festade hela veckan så nu är det paus från de ett tag haha ;)

nu är jag dalarna och skall vara här i två veckor, ta hand om mamma's hus och grabbarna. fullt ös! igår vade vi på monster truck show i västerås & idag åkte vi och bada i det fina vädret. så nice med sol och värme. jaja nu är ni lite uppdaterade .. hejsvejs!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?