livet i dalarna

nu har jag varit här i snart två veckor och jag har världens hemlängtan. borta bra men hemma absolut bäst :) vill hem till mitt hem, hem till Anton men snart så åker jag hem igen! men allting har ändå gått bra här hemma hos mamma, huset står kvar och barnen lever det är väl ett gott tecken eller? haha. idag tog jag med grabbarn in på deras värsta affär hah klädaffär. slog till på en söt blus på rean,. det lindrade min hemlängtan lite ;) jag har även bestämt mig för att köpa ett bar converse av syrran. har verkligen velat ha converse skor och nu äger jag äntligen ett par (eller snart) ;) jag har förresten rolig nyheter har blivit kallad till två jobb intervjuer, så kul! nu kanske det vänder! en intervju på måndag och en på torsdag, HÅLL EN TUMME för mig !! det skulle underlätta så otroligt mycket om jag fick en fast inkomst och framför allt de jobb jag vill ha :)

min nya blus och mina fina skor.
   
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?