lite av varje

helgen som var:
smet till öland ett tag vilket var väldigt skönt. gjorde ingenting alls bara var. hörde havets brus och tog även ett "dopp" och ja det var kallt! men solen sken och allting var toppen, kan inte bli mer än toppen när man är där nere, love it! men en längre resa hade inte varit fel men det får nog bli nästa sommar.. 

veckan:
jag jobbar nästan varje dag hela veckan, men inte gråter jag för de. pengar är alltid bra att ha :) och att man får vara i solen och vara på picknick ska jag ju verkligen inte klaga över! i veckan eller rättare sagt imorgon ska jag en sväng ut till nya jobbet och hälsa på, träffa barnen mer och kollegorna, ser fram emot de! vill egentligen bara börja men jag får snällt vänta till den 19e! hm. här händer annars inte mycket, trött på hemmet imellan åt och vill bara inreda på nytt men andra dag trivs jag haha. jag är en konstig person som nog aldrig kommer vara helt nöjd :P men kanske kommer den dagen också vem vet! GOD NATT!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?