VÅR

idag var det tillbaka till verkligenheten, hade föreläsning i e-tuna men den gav inte ett skit så vi snlytade till oss sjukts hem till Västerås igen och satte fart med examensarbetet, vi kom en bra bit på väg. imorgon blir det en hel dag i skolan för att skriva mer, gäller att sitta från morgon till kväll nu innan jag åker till solen på fredag, vi måste komma en bra bit på väg innan jag drar.

på eftermiddagen idag åkte jag till praktiken för ett sista seminarium, det är tydligen någon grej som måste göras när dom har lärarkandidater. dessa seminarium skall lära oss lite yttligare om saker och ting på förskolan.. men idag tog de fan priset, trodde det var ett skämt och de trodde även min handledare och dom andra från min avdelningen, vi visste från början inte vad de skulle handla om..men vi satt och målade i EN TIMME... så jäkla sjukt flummigt. vuxna människor skulle bara sitta och måla för att? ja jag vet inte varför.. vilket skämt! hade jag vetat det hade jag inte kommit.. suck! men nu är det helt avslutat med pratiken kommer verkligen sakna stället, men det blir att åka och hälsa på dom snart igen :) barnen är helt underbar och personalen också, tacka vetja facebook haha <3






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?