stolt!

idag har jag och min skrivkamrat Ida varit riktigt duktiga, träffades 08.00 och gick hem 16.00 och hela den tiden har vi skrivit på examenarbetet eller okej hade lunch i kanske en halv timme men annars har vi suttit och kämpat på med skivandet vi har varit riktigt duktiga! lika duktiga ska vi vara imorgon, heja oss. annars då? håller på att pysslar med mitt CV som jag måste sicka ut innan fredag, har kommit ut två intressanta jobb ett som ligger på vår gata haha, hur skönt vore det inte att ha jobbet så nära? :) så nu är det bara att skriva ett bra cv och ett personligt brev usch inte det roligaste precis, tycker det är så svårt men det ska nog gå bra. nä nu, ska jag pyssla med lite saker inför resan och kolla på 112 poliser samtidigt. haha intressant och veta eller vad? puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?