påsk

nu är det lite ledigt från skolan. pluggandet byts ut mot pussar och kramar med familjen <3 det ska bli så skönt och mysigt att komma hem för en dag. jag längtar efter min fina familj och inte minst alla underbara mina syskonbarn <3 ska bli skönt att inte tänka på skolan för ett tag.. även fast stressen finns inombords hela tiden kanske man kan koppla bort den nu i helgen nu gäller det att suga i sig energi och klara av de sista som är kvar i skolan. men det går bra med examensarbetet. fast matematik tentan jag skrev för ett tag sen hänger fortfarande över mig.. klarade inte den :( och nu är stressen större än någonsin eftersom de hänger så mycket på den..min examen hänger på den. varför orkar jag inte förklara för de skulle bli flera inlägg och plus att jag inte har riktigt koll på allt som händer nu.. försöker förstå själv! men ju för stunden är jag glad att det är påsk,. den bästa tiden på året!

GLAD PÅSK !

ps. min sambo är verkligen helt fantastisk :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?