det var det!

Då är sista praktikdagen nu över.. fick en bra avslutning med mysiga barn och som alltid härliga personal. avslutade med bullkalas och blommutdelning :) jag hade bakat bullar till alla på avdelningen och köpt varsin blomma till de vuxna och det uppskattades! även jag fick en jättefin blomma av dom och massa kramar av barnen<3 jag kommer verkligen sakna förskolan eller framför allt avdelning haha andra kan jag helst få slippa träffa igen! men som tur är får jag kramas med några barn redan på måndag eftermiddag för då ska jag dit på ett sista möte. efter jobbet åkte jag med älsklingen till Hälla och byta skor, men sprang även in på H&M och köpte en sjal och hårfärg haha har blivit shopping nästan hela veckan, kommer hela tiden hem med något nytt haha!

annars då? jo jag har äntligen hittat ett par sandaler som jag köpte tidigare i veckan, äntligen slipper jag leta efter ett par haha och skönt att jag hann hitta ett par innan jag åkte iväg. shit om precis en vecka åker vi! iiih! har faktiskt lite resfeber konstigt nog, eller kanske mer pirr i magen och spänd :) ikväll är jag ensam hemma, Anton åkte nyss till jobbet så nu är jag själv hemma så det blir nog talang 2011 ikväll haha och coca cola inte mycket mer som händer ska jobba imorgon så jag ska nog lägga mig tidigt. oj jag höll på att glömma! min fina kompanjon fyller ju fasen 25 idag !! hipp hipp hurra kära Ida ♥


Min fina blomma jag fick av praktiken.

Nya tygskor och sandaler, nu är jag redo för strandpromenader (;


vårsjalen som jag köpte idag.
PUSS & hej





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?