vad arg jag blir!

igår skulle vi inhandla lite smått&gott till våran lya, men för att det skulle bli extra bra och snyggt var det en viktig sak som skulle inhandlas först, en tavla. vi har nu sprungit in och ut på IKEA i Västerås tre gånger denna vecka, (stamkund!) vi hade hittat den perfekta tavlan och den fanns inte inne ena dagen men skulle komma in dagen efter enligt en personal.. visst tänkte vi och laddade till näst kommande dag och sprang in på IKEA och skulle handla tavlan MEN den fanns inte och den skulle heller inte komma in förens om FEM dagar... buhu. ledsen och besviken lämnade vi IKEA och åkte hem.. kollade runt på nätet och såg att den fanns på Barkarby IKEA så vi beslöt oss att åka dit igår för att äntligen få våran tavla vi smått dreglat över ett tag! å där på IKEA Barkarby fanns den vi tog den snabbt och mer eller mindre sprang till kassan och betala den, sen direkt tillbaka till Västerås och in på IKEA där, för nu skulle vi införskaffa oss ett nytt matbord, YEY! vi gick in bakvägen (via kassorna) för att snabbaste sättet komma till lagret och vi kastade en snabbblick åt tavlorna och där ligger tavlan vi nyss köpt i Sthlm, jag blir så jävla irriterad! dagen innan sa dom att de skulle ta fem dagar innan den skulle komma in igen, GAH! men vi fick en utflykt till Sthlm så det var väl bra! 
nu har vi satt ihop bordet och alla stolar och ikväll ska tavlan upp och jag är så nöjd! det är så fint! 
känns konstigt med ett lågt bord (hade ju ett "bra" bord som var högt)  men jag är supernöjd! bilder kommer närtavlan är på plats!  puuh!


idag är det äntligen fredag och både jag och Anton har en ledig helg tillsammans, sweet! 
fast jag jobbar idag men han skulle ändå iväg på någon poker grej, så fredagsmys för mig själv! men imorgon är vi lediga och då blir det fest med fina vänner, det ser jag fram emot! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?