stressad och nervös.

nu har jag ännu en gång bytt design, jag tror jag byter varannan vecka men nu får det vara såhär ett tag. fick lov att byta och fixa för man kunde tydligen inte kommentera min inlägg innan, men nu tror jag det går! så heja på:)
idag har jag pluggat inför morgondagens tenta, saltenta dessutom inte min starka sida direkt.. men tack vare min dyslexi får jag i alla fall 2-3 timmar längre skriv tid. fast vet inte om den hjälper så mycket när jag väl tänker efter men nu är det så i alla fall :) imorgon 08.10 slängs proven fram framför oss förvirrade studenter.. så det är bara att ladda pennan med stift och packa ner suddet och tänka ut någon bra sals snacks att ta med! men jag känner att magen nu börjar spinna på och att stressen göra sig påtaglig, haha de roliga är att jag känner av de genom öronen, så kul kanske det inte är men jaja...(sido info)
jo, förresten, idag tog jag en liten paus från pluggandet och drog ner på stan för att byta en sjal och köpte en annan, nere på stan hittade jag också en skjorta som jag tittat ut och idag sålde de ut den billigare, och det var taget! 

nej, nu måste jag ladda och försöka lugna ner mig lite... men håll tummarna imorgon!


Elin

Lycka till imorrn gumman! Jag tror på dig <3 Du fixar det! Ska tänka på dig imorrn! :) Puss&kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?