skolveckan slut.

idag var det skolan mellan 13 och 16, det var en otroligt tråkig lektion, den handlade om miniräknaren.. ja ni kanske förstår själva hur ointressant och hur ofokuserad man var till slut, bah! men nu är skolveckan slut, är ledig i morgon iallafall från skolan, ska dock jobba HELA helgen, alltså fredag, lördag OCH söndag OCH måndag, halleluja! och bland allt detta jobb ska jag även plugga lite.... men det ska nog gå bra!

puh, vad jag saknar min fina familj, alla mina underbara syskonbarn som jag är så dålig att hälsa på (förlåt!) och såklart mina fina systrar, mamma & pappa, jag saknar er alla<3 men jag hoppas min tid finns där snart så jag kan åka hem och kramas. men just nu hinner jag inte riktigt med, pga jobben och plugg:/  

& hallå! på söndag är det valdag och ligger just nu och glor på debatten på fyran, och jag har nog bestämt mig vad det blir att kryssa på valblanketten! glöm ej att rösta!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?