ledig helg!

den här helgen är vi båda lediga igen och det är så himla skönt! igår passade jag på att åka hem till Dalarna en sväng över dagen bara och det var värt den små hemska bilresa hem.. ursch. hatar att köra i mörker och jobbigare är det när man inte ser vart vägen slutar på kanterna pga vägarbete, fy! men det var skönt att komma hem till min fina familj, dock fanns inte Lynn på plats men istället födde hon en liten son! haha, alla flög verkligen upp när sms:et kom om den roliga nyheten och vi blev smått uppspelta, men så kul! :) 
idag har vi mest åkt runt en massa och fixat inför ikväll, då Antons familj kommer på middag! har stressat fram tills nu men nu ligger jag nog i fas med allt och kolar ner mig med en xider:) haha hemskt att kola ner med alkohol men så blev det idag!
tog knappt nå bilder när jag var hemma men några som jag kan bjuda på,
här är en liten skara av mina underbara syskonbarn <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?