avklarad..

nu är äntligen tentan gjorde och stressen har lagt sig.. det var en ganska tuff tenta men det känns ändå okej. så jag håller verkligen tummen att det går bra. men vågar knappt hoppas. men om minst 20 vardagar får vi resultatet.
nu när ena tentan är avklarade ska man börja med nästa, fast den är en hemtenta och det är skönt. fast just nu tar jag helg och lägger skolan på hyllan för en dag eller två.
idag börjar Anton på sin nya arbetsplats, som jag kanske nämnt fick han en anställning i Fagersta mindre kul! så idag började han där, så i helgen blir en tråkig helg för jag jobbar och han jobbar, så vi kommer knappt se varann i helgen.. men det är sånt man får leva med. men lycka till på första dagen älskling!


Camilla

Tack :D men inte i närheten av lika fin som du!!

Inte visste jag att du hade en blogg, vad roligt :)



URL: http://camillaannerberg.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?