andra kursen

idag började min andra kurs (läs&skriv inlärning) precis som förra terminen kommer vi läsa två kurser parareellt en matematikkurs och denna som började idag,. läs&skriv verkar intressant och något som man kan ha stor nytta av, medens matten verkar både tråkig och svår... men lärarna är bra så det överväger det hela. har i och för sig inte börjat matten än så jag kan väl inte säga så mycket än. 
idag hade jag skola som sagt och efter det åkte jag ner på stan och fixade tyg till våran hylla som pappa fixat till oss som ska stå i köket, eftersom vi ska ha saker i skåpet som inte är så snyggt om det syns, så jag måste pyssla ihop ett draperi, jag lovar att bild på hyllan kommer inom kort, måste bara snygga till! men det kommer bli super bra:) imorgon har vi sovmorgon, börjar 13.15 så eftermiddags lektion står på schemat lite små drygt men då hinner jag fixa lite innan skolan.. ska dels köpa gym kort! äntligen ska jag kommer igång på riktigt med träningen som jag längtat de här går inte längre :P

å ska springa ut i köket och göra varm chocklad nu!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?