söndags nöjet..

nej det är inget att hänga i julgranen precis, jag skriver tenta och har städat.. snart kommer älsklingen hem från jobbet och då ska vi åka och storhandla, en riktigt söndag hos Patricia&Anton.
men som sagt jag sitter och skriver på en tenta som ska in i slutet av månaden men jag vill ha den ur världen så fort jag kan. har fått ihop snart tre sidor så jag är nöjd! men dock funkar inte mitt office utan får skriva i nått skit program innan jag fixar office..
helgen har varit väldigt bra annars, i fredags jobbade jag men bara till kvart över fyra, så det var riktigt skönt! på kvällen åt jag och sambon en mysig middag med ljus och vin<3 på lördagen åkte vi till Stockholm och hälsa på fina syster med familj, det var väldigt trevligt och det var tråkigt att åka därifrån det tyckte även Spencer som blev bästis med Anton,. så gulligt:) och idag söndag åkte Anton som sagt och jobba och snart slutar han, yey! och jag skriver tenta och dricker kaffe (såklart!)
dags att fortsätta.. men såhär ser det ut bredvid mig just nu, och självklart är min iphone med på ett hörn;)


Camilla

en klassiker, att blogga och fejjan samtidigt som det man måste göra ;)



URL: http://camillaannerberg.blogg.se/


Monika

Hej Patricia Gumman!!!



Tack för din fina inbjudan till din Blogg!!! Känner mig hedrad!! :D Så fin och proffsig!!!



Lycka till med din tenta!!

Vi håller kontakt!



Massa kram Monika



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?