puh!

gårdagen började små jobbig och slutade i utmattning ... plus några timmars sömn.
började gårdagen hos tandläkaren mindre kul och ett besked om att jag måste komma tillbaka.. fortsatte dagen på gymmet en timme sen hem igen & utslagen av extrem huvudvärk, ryckte upp mig och bjöd pappa på kaffe som tittade förbi och hjälpte mig med hyllan i köket, stressade sedan iväg till Ida som bjöd på lite fest och sing star! mådde smått konstigt hela dagen men tänkte inte mer på de, men det var svårt att inte tänka på smärtan som kom allt mer krypandes när man bäddat ner sig för natten.. halvsov i drygt en timme sen var det igång.. sprang mer eller mindre mellan säng och toalett varje timme fram till kl fem-sex..sen var jag utslagen och helt utmattad. skulle ha jobbat men fick meddela att jag ej kunde komma för mitt tillstånd var smått bedrövligt. (lär observeras att jag ej var full..) denna gång var det något helt annat!
så idag har jag legat i sängen eller i soffan, jag mår bättre och imorgon ska jag tillbaka till jobbet. jag känner fortfarande lite oro i magen men det kommer nog försvinna över natten. det var min uppdatering för nu!
tack tjejer för en trevlig kväll igår! 
nu ska jag mysa med min fina sambo innan han åker iväg för att jobba.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?