nu så!

efter mycket om och men har min nya väska flyttat in och kommer att stanna..
för några inlägg sedan frågade jag om hjälp om två väskor som jag gillade med hade svårt att bestämma vilken jag skulle beställa. jag beställde den vita i alla fall och när den väl kom så var den både skitig och missfärgad! blev så himla arg och besviken så företaget fick ett mindre snällt mail av mig och jag skickade tillbaka väskan.. som plåster på såren fick jag 20% på valfri vara samt fraktfritt och eftersom jag var sugen på den andra väskan som jag valde mellan från början var valet inte svårt, så jag beställde den svarat och idag fick jag äntligen den! nu är jag en nöjd och glad kund igen och inget klagande denna gång, yes! äntligen har jag en ny väska och kan slänga ut den andra, eller okej slänga ner den i källaren där allting annat jag skulle ha slängt men inte orkat .. fy mig!
det var bara de jag vill säga, hejdå!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?