en dag på jobbet

morgonen började med en tung morgon, var väldigt trött och seg tog ett tag innan man var igång.. gick ut till en varmbil tack vare våran motorvärmare :) när jag kom till jobbet fick jag inte parkera för hunden i familjen ville bara in i bilen och säga hej.. men lite hjälp jag till slut parkera. när jag sen klev ut bilen blev jag mer eller mindre överfallen av en glad hund:) men var inte lika mysigt när jag insåg att han plötsligt hade min ena vante i mun och sprang glatt runt med :P fick dock tag på den när det var försent.. haha men eftersom jag har ett så fint jobb fick jag nya vantar som ett litet "förlåt, att jag bet och dreglade ner din vante". 

framåt lunch åkte vi in till hälla shopping för att leta jacka och även nya vantar till mig. hittade allt vi letade efter och åt även en mysig lunch på ett cafe, hade väldigt trevligt och dagen bara sprang iväg. på eftermiddagen tog vi en promenad genom byn med solen i ansiktet så härligt! jag gillar verkligen mitt jobb, familjen är så bra och härliga!

NU= chocklad och cola


Camilla

Min hemlighet är... den bara är så! haha men så fort jag struntar i att tvätta av smink så har jag finnar i hela jäkla pannan! hate it : ) nackdelen är väl som sagt att den blir så himla torr och jag kan knappt lägga smink på det ibland! oj värsta inlägget om min hy hahaha PUSS på dig



URL: http://camillaannerberg.blogg.se/


Camilla

Jag vill det men har inte råd med det just nu.. går du där?



URL: http://camillaannerberg.blogg.se/


Camilla

går du på rocklunda eller björnövägen? vad kostar det hos dom?



URL: http://camillaannerberg.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?