tummen upp!

andra dygnet i huset och det är så skönt, speciellt när Anton jobbat natt och sover halva dagen, i huset kan jag röra mig som jag vill utan att störa, jag kan slamra och stöka som jag vill :) så jag gillar detta!
visst längtar man hem till sitt och sina saker men skönt också att komma bort ett tag och bara vara, vilket jag verkligen gör.. bara är! gör typ ingenting bara slappar, haha justja! gick en promenad idag i den nya snön som kommit och efter ett tag kollar jag ner på backen och ser att någon har gått BARFOTA i snön.. haha vad är de för en nöt som glömt skorna hemma när det är kallt och snö ute? full fortfarande? det var ganska komiskt!

ikväll har vi ätit tacos som är ganska överskattat har vi kommit på, inte alls så gott längre, men nu blev det våran middag iallafall & för en liten stund sen drog Anton iväg till jobbet och jag glor på armagedon, värsta snyftaren!
åj, nu fortsätter filmen, cya!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?