tillbaka

i Västerås och lägenheten igen! kom hem i morse och fick lov att sova en stund men nu är jag helt snurrig och vet knappt vilken dag det är, läskigt sånt där när man vilar på dagen och somnar. men nu är jag iallafall uppe och ser allt stök och grejer vi bara slängt innanför dörren, måste städa och göra fint här känns det som. men det skjuter jag upp till imorgon eller nått, nu ska jag försöka inse att det är måndag och det innebär jobb om ett par timmar.. suck.
helgen har iallafall varit bra, har pysslat om mig själv med bad och blondering (hehe ja det sista kanske inte ät de hälsosammast men det behövdes!) somsagt den var lugn coh skön fram tills igår (söndag) då Antons farfar lämnade världen och det är vi verkligen ledsna över! *vila i frid*





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?