jobbigt

jobbigt, tufft, ledsamt och inte alls bra.. det är mitt studentliv just nu! det är så frustrerande och stressande att veta att man ligger efter, med helt plötsligt så mycket, allting kom på en gång och tenta på tenta rullar in med dåligt resultat. jag blir galen och besviken på mig själv! visst resultatet var till viss del väntat men man blir ändå så besviken för man har ändå ett litet hopp på ett bra resultat, gah!

december och januari blir en månad att minnas, grupparbeten x2, redovisningar och omtentor på löpande band! så något jullov, HA det finns inte på kartan.. men julhelgen (24,25&26) då SKA jag skita i skolan för en kort period och umgås med familjen<3 fylla mig med energi och närhet av STORA&små underbar där hemma - SAKNAR ER!

men för att göra det här inlägget lite positivt, så måste jag tacka min underbara sambo som stöttar och peppar mig, håller min hand för att jag ska kunna stå upp och fortsätta kämpa.. tack älskling! du är guld.


Elin

Åhh, älskade vän... Jag förstår att det känns jobbigt och det känns som om man aldrig ser slutet på eländet... Men försök bara att bita ihop och kämpa på, du är stark och jag vet att du grejjar detta <3 Tänk känslan när det är över och du har fixat allt, för det VET jag att du kommer göra! Jag önskar jag bodde lite närmare, då skulle jag komma över nu och ge dig en stoooor kram, ta med mig massa gottigheter och sjunga en peppande sång för dig :) eller nått sånt.. haha! Du fixar detta :) Tänker på dig och sänder styrka! Puss&kram



URL:


Ida

Kom igen bruden! Vi får kämpa tillsammans.. OCH vi ska klara av det här.. För i sommar då ska vi ha vår examen!! SÅ är det bara!



Vi får stötta varandra och du är int ensam om att känna att skolan är skit just nu! Tillsammans klarar vårt gäng allt <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?