jag har visst glömt ..

att visa mina nya underbara klädesplagg som flyttat in i min trånga garderob! nästa köp borde kanske vara en ny större garderob eller ett hus vi får se vilket det blir. fast tror dess värre att det inte blir något av de, först julklappar till snälla barn i familjen. (systrar se hit, önskelistor tack!)
helgen börjar lida mot sitt slut och jag tycker bara helgen sprungit iväg fast det inte alls känts så under helgens gång, har jobbat hela helgen och vädret har gjort att vi blev instängda och därav långsamma och tråkiga dagar, men vi överlevde tack&lov. 

i veckan som kommer blir det lite skolarbete och seminarium, vi ska även till dalarna en sväng och lämna in bilen, vi ska få en ny stereo. eller haha, få&få(?) Anton har bestämt sig att köpa en ny som vi kan koppla in våra telefoner i. tydligen viktigt men jag kommer inte gnälla när den väl är på plats och vi kan spela musik från våra spotifylistor, tummen upp! medans bilen får en liten uppdatering ska vi passa på att besöka kupolen, som för övrigt var vårat andra hem på den tiden vi bodde i Hedemora, haha. blir nog lite shopping där skulle jag tro! på resan ska jag försöka ta med mig kameran, allt för lite bilder i bloggen .. så trist utan bilder men ska bli bättre (försöka iallafalla!)

mina leggings
kunde inte knäppa så bra bild på koftan,
men såhär ser den ut!


Camilla

Är koftan från HM? Super fin :D



URL: http://camillaannerberg.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?