en helg i hus

sambon lämnade precis lägenheten och drog till jobbet, så nu försöker jag sysselsätta mig, glor på ett nytt favorit program "restaurang i vårt vardagsrum" men funderar på att lämna de bakom mig och pyssla i lägenheten.. klickar ju även runt på bloggar och ser hur fint och rent de flesta har... vill med ha stilrent och snyggt men får väl börja skapa helt enkelt! och som rubriken lyder skall jag & sambon lämna Västerås för helgen och ta oss till svär-föräldrarna och ta hand om huset över helgen, så mysigt. dock kommer ju Anton jobba natt och sova hela dagarna men jag kan i alla fall röra mig utan att väcka honom och har ju även katten Pelle att mysa med:) 

ps,
mitt fynd från borlänge-resan som gjordes igår. min uppdatering för idag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?