en bra student idag

ja, idag slog jag nog nästan mitt rekord, idag har jag varit ett bra exemplar av en bra eller okej student haha!
idag har jag pluggat mest hela dagen och nu är jag smått snurrig, men det beror mest på att jag suttit vid datorn och skrivit en jäkla massa. började med att halka iväg till skolan där jag och min grupp tog tag i ett skolarbete som ska sättas igång nu,. så det blev lite gjort. sen kom jag hem och satte mig mer eller mindre vid datorn och har suttit här sen dess, men nu får det vara nog.  nu är det hemmet som ska ha sitt, alltså bli damfritt och diskfri för ett tag. sen måste väl även spisen göra sitt idag med, ge mig och sambon lite mat i magen får se ifall den vill eller ej (nej den är inte trasig jag skriver bara som om den levde)
åj, dammen ropar efter damsugaren nu, så dags att leta fram deras kompis.
cya





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?