så fantastiskt bra!

efter att ha tjtat om de i månader och veckor var det igår dags för henne att göra entre i ett fullsatt globen! alla var som galna när hon inledde med sina spektakel kläder efter varandra. det var så himla grymt och se henne live, hon var så sjukt bra! hon körde många bra låtar och alla olika secnenbyggen var så cool under hela konserten, hennes dansare och kör var grymma! när det började lida mot sitt slut och pokerface introt började, skakade hela globen och alla hoppade och dansade på sina ställen, det var en grymt känsla. när hon sen avslutade hela showen med bad romance var det galet hett i globen! ni kanske kan förstå känslan när 15.000skrikande fans sjunger och dansar OJOJ säger jag bara!  hon helt klart 5+ i betyg! :)


till en helt annan mindre kul berättelse av denna galna kväll.
laddade upp till öronen satte vi oss i bilen och styrde mot globen med karta i högsta hugg. till en början gick de bra, men kart fan (eller om det var Ida som läste fel;) kom vi åt helt fel håll så det var bara att vända på närmaste avfart och köra tillbaka.. efter TVÅ jävla timmar kom vi fram och hittade en perfekt parkering gratis drygt 10min från globen, guld värt! mindre kul blev det när vi skulle hem på natten, trötta i ben och ögon, började vi styra mot västerås.. men missade avfarts fan och hamnade åt skogen!!!! insåg vi efter en bra bit körande.. efter många jävla felkörningar och svordomar kom vi hem, efter två timmar, hahah! jag mår lite dåligt när ajg tänker på hur jävla dåligt uppmärksamma vi var och hur jävla illa de kunde gått. tack för Ida's snälla vänner som gjorde så vi hittade hem, tack! men vägen dit och vägen hem var ändå värt de, efter en grym konsert med gryma lady gaga <3

javisstja, en annan skitdum grej, jag hade tagit med mig min systemkamera och förväntade mig skitbra bilder.. men den lyckan blev botten redan vid ingången, då jag inte fick ta med mig min kamera in, för dem ansåg att den avr för proffsig. hallå!? skojjar dom. jävla nötter, jag blev så jävla besviken!!! så bilder som Ida knäppte kommer kanske upp under veckan. men under  tiden får ni ta del av andra bilder som jag hittat från konserten, en del av hennes galna kläder :)

 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?