nu får det tamefan räcka!

ja vad ska man säga,. jag skäms, mår furktansvärt, har ont i hela kroppen och ledsen.
igår var det klassfest hos Sara, jätte trevligt tills de hände :( vi skulle cykla ner på stan för att sätta oss på en ute servering och bara umgås. jag hade druckit alleldes för mycket och minns ingenting från att jag gick från sara tills helt plötsligt ramlade omkull med cykeln.. jag fattar inte hur det gick till, vet bara att jag blev otroligt chockad och de gjorde så jäkla ont. sen dess har jag mått skit! har legat i sängen HELA dagen och spytt och mårr allmänt dåligt! så nu får det verkligen vara nog med drickandet,. andra - tredje gången jag mår såhär skit. så nu blir det fan inge mer alkohol för mig! tack&hej.

men hade de inte varit för mina otroligt snälla vänner som hjälpte mig och ringde anton som kom.. tack så jätte mycket för hjälpen tjejer <3






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?