nu är balkongen färdig!

& jag är så nöjd och glad att allt äntligen är klart! nu kan man vara på balkongen och mysa riktigt, nu är den inte trist och gå, den är tvärtom :) tummen upp!!

idag har jag hängt i skola och pluggat med brudarna, vi var riktigt duktiga och flitiga, heja oss! när jag sen kom hem låg ett litet brev på hallmattan, det var ett brev från lillasyster Josefine, jag blev så glad och slet upp brevet. där i låg tre fina teckningar, en till mig, en till Anton och en till oss båda :) jag fick lov och knäppa kort på dom och visa er, dom var så himla gulliga! man kan inte annat än att bli lycklig <3
nu blir det promand i solen med min käraste, vi ska gå och äta glass och sätta oss i solen och se kära ut <3

på den tredje teckningen står det "en fart dåre" och är till Anton såklart, så himla sött!
 

 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?