jahapp välkommen då

ja då var man förkyld som jag bara väntat på. den kom lagomt mot slutet av min praktik, eller ja praktiskt taget sista dagen på praktiken. jaja vad ska man göra åt de mer än att vila och bara ta de lugnt. skönt att man då är ledig imorgon så jag kan ta en sovmorgon och plugga lite smått, skön start på skolan efter fem veckors praktik .. skönt nu i början, helvetet startar inom kort tenta på tenta, så bäst att njuta medans man kan !! 

idag har vi skola fram till tolv. men det var en ganska meningslös föreläsning, lärarna pratade om olika saker och sa emot varandra så vi studenter fattade mer noll än vad vi redan gjorde innan , haha bra jobbat! nu ligger jag hemma i sängen och snorar., har tagit hand om disken (måste på peka Anton´s), har också bäddat rent sängen och pluggat lite sen jag kom hem, tumme upp för de!

nu dags för gammal repris från top model och dricka te och äta kaka. pussis





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?