haha vilket skämt!

jag och Tintin ligger och kollar på eurovison ... nyss sjöng norge, å herregud vad dåligt! heja azerbaijan!!!
idag har jag och killarna varit själv eftersom dom ringde in Anton pga demostrationer här i stan, förstärkning från nedre delen av landet är här, ja ni kan själva förstå vilket pådrag. men enlgit tidiningarna har det varit lugnt... men Anton skulle ha slutat 18.. och nu är kl snart halv tio :S mindre kul, hade trott på en mys kväll men icke!

idag har jag och killarna varit på kalas hos Bea, mycket trevligt. killarna uppförde sig exemplariskt! :)
imorgon ska vi gå på marknad om vädret vill, sen bär det av mot Hedemora för oss, jag ska hänga på killarna hema över natten bara. måste hem och krama mamma och även träffa far som fyller på tisdag! måste träffa dom innan jag åker till grekland NÄSTA söndag!! YEY:)

nej, nu tycker Tintin att jag ska kolla på eurovison :) CYA






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?