gillar´t

yey, äntligen klar med min loggbok från vfun, så skönt nu är den inskickad och klar. nu är det bara vänta på att få de överstökat, ska nämligen ha den som en exa.. jag och en annan i klassen ska sitta och diskutera varandras loggar .. får se hur det går.

å idag kom min tunika som jag vann på tradera i fredags, den var så fin fast lite för genomskinlig men det funkar. den var i alla fall hur skön som helst en riktigt sommartunika:) kanske kan ha på mig den på fredag, då gaga kommer till globen, iiiih! jag ska köra dit och har fram tills nu inte varit ett dugg nervös men nu har jag ont i magen,  haha Ida kommer få se en ny bild av mig, en arg och tjurig liten flicka kan komma att titta fram under bilfärden så vad beredd :)


här är min nya tunika, de får blir denna bild så länge!



matilda

JÄTTEFIN ju!



URL: http://yournewbff.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?