f r e d a g !

härligt med helg trots att Anton jobbar hela helgen natt som dag. som idag, jobbar han natt och kommer komma hem runt 02.00... inte så kul men jag överlever bara att vänja sig:) idag har jag varit en stund i skolan och justerat en tenta som nu är inlämnad, så skönt. kan man strycka en till på tenta listan. nu är det bara exa3 och ett projketarbete kvar, men på något sätt ser jag fram emot exa3, kommer inrikta mig på de som jag brinner för .. så jag hoppas de går som jag vill! :)  men annars i helgen då(?) kanske ska dricka vin med några klasskamrater men det strular sig med plats och ståhej,. så det återstå att se hur de blir!

i torsdags skrev jag omtentan och det kändes jättebra.. men vågar knappt hoppas. för klara jag inte den denna gång då kommer jag verkligen bli så ledsen och då menar jag verkligen ledsen! för jag vet att jag KAN den.. men det är bara vänta och se.

å förresten, idag tog min kusin examen, grattis till henne! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?