sjukt avis!

idag hade vi en lång och ganska små tråkig dag i skolan, småsega föreläsningar och inte mycket till värde. 
men klarade av dagen i alla fall trotts att jag även var snortrött! efter skolan tog jag tag i min garderob och rensade vilket jag tycker jag göra väldigt ofta, men denna gång var jag lite hårdare, ska slänga en massa och har även lagt ut lite på tradera:) skönt och rensa och får ordning på garderoben. 

ang. min rubrik så är Anton iväg på fotbollsträning och idag skulle dom bli bjudna på smörgåstårta för dom skulle ha något möte, snacka om orättvist! jag bad han ta med en bit hem, men han vågar nog inte haha :) skulle inte jag heller gjort men ändå, jag är så sjukt sugen på de, så otroligt gott! mmmm! har du en bit över, varför inte ge mig?;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?