kärlek för hela slanten.

min helg har varit helt fantastisk. 

det började med en ganska lång dag på praktiken, men dagen var kul och bjöd på många godsaker:)
i tre veckors tid har min praktik haft ett tema om Somalia och i fredags var det slut fest, det bjöds på mat från Somalia och dans, å herregud vad god mat det var! jag måste lära mig att göra sån mat :) efter praktiken mötte jag upp min älskling på stationen och tog bussen hem. när vi kom hem gjorde vi mat på en gång för jag skulle iväg till en i klassen och dricka lite vin med några tjejer från klassen, det var trevligt men ganska segt alla var så trötta efter praktikveckan så jag drog hem runt halv tolv slocknade direkt i sängen. 

i lördags var det en ganska tidig morgon som bjöd på en promenad och nybakat bröd från affär'n. sen drog vi ner på stan och gick runt och kollade. bjöd min käraste på thai lunch. på kvällen gjorde vi jättegod mat som bestod av fläskfilé och potatisgratäng, mycket gott! sen kollade vi på senaste Johan falk filmen, en riktig myslördag! 

idag söndag händer inte så mycket, storhandla och träning. 
det var min underbara helg <3 tack älskling :) PUSS







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?