kan inte du ge mig 1 miljon?

tänk vad nice allting vore om man var miljonär! just nu vill jag bara ha och ha och ha ... jag vill uppdatera min garderob och ja köpa en massa nytt till hemmet osv, haha! men just nu får jag helt enkelt sluta gnälla och vara nöjd med de jag har och äger. 

idag är det verkligen fint väder, det gör en glad och mindre gnällig. i morse tog jag tag i vårat källarförråd, tungt men välbehövligt. och ännu mer välbehövligt är det när man egentligen borde plugga, tänk vad mycket roligare allt annat blev! men nu kommer man i alla fall in i förrådet och eftersom jag ska hem till Hedemora i helgen, och rensa vinden hos pappa måste jag göra lite plats för saker därifrån! ja som ni precis läste ska jag som sagt hem till Hedemora i helgen, Anton jobbar natt så jag passar på att dra mig hemåt och hälsa på! 

denna solig dag vet jag inte vad den bjuder på, kanske ska ta tag i en bok och plugga men vi får se, haha. jag är en oduglig student, inte den bästa i alla fall :P jag ska i alla fall träna! & ikväll ska jag och min käraste titta på sista Stig Larsson filmen, skulle ha gjort de för länge sen men har bara inte hänt, men bättre sent än aldrig!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?