här vare tyst.

oj, inte uppdaterat sen i fredags, illa! 

som ni läst tidigare var killarna hos oss i helgen, hände inte mycket, helgen gick väldigt fort. vi tog de lugnt och tittade på lite nya filmer och bara myste :) 

i måndags började praktiken och det känns helt ok. min riktiga handledare är inte på plats av privata skäl men jag hoppas hon snart kommer tillbaka, har en lite små tjurig pedagog som handledare nu, men jag överlever. men att vara på praktik känns lika "illa" som förr, eller illa är väl att ta i kanske, men det känns lite trist och jag vet inte ifall jag är helt fel ute eller om jag bara är "trött" på stället eller om det är så illa att jag inte trivs där... jobbigt när man inte kan sätta fingret på vad det är!! nej, fy vilket tråkigt inlägg det blev nu, bäst å sluta!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?