dagen innan fredag.

iiih, imorgon är det fredag! imorgon bär det av mot hedemora, ska bli skönt och komma hem ett tag och träffa familjen lite :) 

för er som har fejjan kunde ni se att vi nu bokat en resa, äntligen! har snackat om de senn i sommars och nu tog vi tag i de. vi ska åka till Grekland närmare bestämt Faliraki som ligger 1,5mil från Rhodos stad. kommer bli så härligt och göra något nytt med min älskling. jag älskar äventyr och nya upptäckter, kommer bli konstigt att åka utomlands utan att mamma eller pappa är med, haha! ska bli spännande och uppleva underbara Grekland med Anton :)
var på Grekland när jag var liten och minns dom vita husen med blåa knutarna, så jag ser verkligen fram emot att åka dit igen! 

det var min uppdatering för nu. puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?