då var onsdagen snart förbi ..

ännu en dag gjord på praktiken, idag var det en ganska okej dag, fick verkligen jobba med konflikthantering, helt sjukt vad alla var osams HELA TIDEN, så himla drygt! men hur kul är det och veta egentligen, ursäkta för de :P 

efter praktiken var det hem och packa träningsväskan och iväg till ett intensiv pass på frikis och svettis & ja trodde jag skulle svimma men skönt när det väl är färdigt :) nu sitter jag framför tv:n och bloggar och myser framför "halv åtta hos mig". 

snart är onsdagen slut och om två dagar kommer min älskade sambo hem över helgen, längtar som sjutton! inte min grej att vara sambo på halv tid, inge kul alls!! men i helgen blir det romantisk middag för två och filmmys och kramkalas såklart <3 fast på fredag kväll blir det vin och ost med några brudar från klassen. 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?