2 inlägg på samma dag!

uh, hur kan det komma sig(?) 

idag var det skola som sagt, å herregud vilken tråkig lektion, musik hade vi idag., och ja man kunde tro att vi var barn. kändes lite obekvämt men det var bara att gilla läget. när jag kom hem tog jag tag i mitt cv och personliga brev, måste ta tag i sommarjobbs sökandet., jag vill gärna jobba på en förskola i sommar men jag tror chansen är liten men måste i alla fall försöka! har tagit fram 6 förskolor som jag ska skicka till, så håll tummen!

igår tog även jag och Anton tag i våran utlandsresa, vi sökte runt x antal timmar, haha! man kan verkligen sitta och titta hur länge som helst, men än har vi inte hittat den rätta resan! men jag tror vi måste sänka våra små krav :) 
annars finns risken att vi inte kommer iväg alls, men det löser sig nog:) 


Å vet du vad? <3 min Anton är helt fantastisk !





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?