tror jag fått med mig allt ..

idag var det första arbetsdagen på mitt nya sommarjobb och det gick jättebra, flickan var inte alls på humör och gnällde mest hela dagen men det gick väldigt bra iallafall. vi åkte dels in till ikea och fikade och hennes päron shoppade loss ;P jag trvis verkligen jättebra och båda föräldrarna är väldigt trevliga och hjälpsamma!
imorgon ska jag börja lite tidigare för att sluta tidigare för att vi ska åka till Öland !!! och jag tror jag fått med mig allt i väskan.. det återstå att se när jag kommer fram ;)

senn jag kom hem från jobbet har jag gjort mat och nu myst lite med chips men finns ingenting att se på tv:n förutom bröllopsfest här och där.. blir så trött! räcker de inte att det hållt på hela dagen, nej dom ska ta upp hela kvällen också..gaah! så nu är det fotboll som visas här hemma och Anton är inte hemma. inte ofta de händer om han inte är hemma :) (han jobbar natt)


nu ska jag verkligen se över min packning så jag inte gråter över att jag glömt något .. vore tråkigt!

hinner nog inte uppdatera innan jag åker så TREVLIG MIDSOMMAR !!!
& kan också passa på att gratta min fina syster Bella i förskott <3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?